FANDOM

Tai Bwo Wannai Cleanup er en minigame som foregår rundt landsbyen Tai Bwo Wannai på vestlige Karamja. Som de fleste minigames, men ikke alle, det er for medlemmer bare. Spillerne må ha fullført Jungle Potion søken før de kan ta del i minigame. Spillet sentre rundt opptjening av velvilje fra lokale landsbyboere, og mottak handel pinner som en belønning.

Det er populært på grunn av den spesielle hardvedgulv grove woodcutting området inneholder teak og mahogni trær som bare er tilgjengelige ved å betale 100 handelspartnere pinner, og det er en god måte å få slange skjuler nødvendig for snakeskin Armour. Med advent av Summoning ferdighet, det har økt i popularitet siden noen monstre slippe posen komponenter. Disse svært verdifulle eks kan selges på Grand Exchange, men det var tidligere ubrukelig.

Advarsel: Spillere kan bli angrepet av mange farlige fiender under Cleanup av Tai Bwo Wannai Village. Disse fiender inkludere jungelen tribesmen og slanger som angrep med en særdeles potent gift som starter på elleve punkter skade. Spillere rådes til å ta forsiktig når du kommer til dette området.

Tilfeldig wiki