FANDOM

Indruksjon Rediger

Slayer er en av de mest krevende ferdighetene i Runescape. I denne ferdigheten får man tildelt "slayer tasks" fra en Slayer Master. Hvis man oppnår 99 slayer har man også mest sannsynlig oppnådd 99 Attack, Strenght, Defence, Constitution og kanskje til og med Ranged. I tillegg til dette vil man få flere charms som drop av monstrene, dette er perfekt om en senere skal trene Summoning. Når man kommer i høyere level får man mulighet til å drepe sterkere monstre som dropper mer verdifulle ting. For eksempel: i level 90 kan man drepe Dark beast som dropper Dark bow.

Slayer Masters:

Slayer level 1, Taverley. Du trenger Combat 3 eller mer for å få slayer tasks fra han.

Slayer level 1, Edgeville. Du trenger 40 combat eller mer for å få slayer task fra ham.

Slayer level 1, Zanaris. Du trenger 70 combat eller mer og må ha gjort Lost City for å få slayer tasks fra henne.

Slayer level 1, Canifis. Du trenger 20 combat eller mer og ha gjort Priest in Peril for å få slayer tasks fra ham.

Slayer level 35, Pollnivneach. Du trenger å ha gjort Smoking Kills for å få slayer tasks fra henne.

Slayer level 50, Shilo Village. Du trenger 100 combat eller mer og ha gjort Shilo Village quest for å få slayer tasks fra han.

Slayer level 75, Ancient cavern. Du trenger å gjøre Barbarian training og ha 110 combat eller mer for å få slayer tasks fra henne. Når en er 99 Slayer kan en kjøpe capen av henne.

Runescape controlsx emotes skillcape slayer

Skills
Free-skills Attack.gifStrength.gifDefence.gifRanged.gifPrayer.gifMagic.gifRunecrafting.gifHitpoints.gifCrafting.gifMining.gifSmithing.gifFishing.gifCooking.gifFiremaking.gifWoodcutting.gif

21px-Dungeoneering-icon.png

Member-skills Agility.gifHerblore.gifThieving.gifFletching.gifSlayer.gifFarming.gifConstruction.gifHunter.gifSummoning.gif

Divination-icon.png

Slayer emoteRediger

Tilfeldig wiki