FANDOM

Monk's robes.png

En spiller som har på seg monk's robes

Monk's robes er en type klær tilgjengelig til Free-to-play og Pay-to-play funnet i andre etasje av Edgeville Monastery vest for Edgeville. De gir bonuser til en spillers Prayer ferdigheter når man tar den på. Hver halvpart (Monk's robes (top) og Monk's robes (bottom)) kan brukes uavhengig av hverandre. De er kjent for å være brukt av ikke-member pures fordi de har ikke noen krav og er gratis (forutsatt at du må ha Prayer level 31 eller høyere for å få tilgang til Edgeville Monastery). Som en del av oppdateringen den 7. mai 2008, fikk monk's robes og Edgeville Monastery, hvor de er funnet i, en makeover. Den øverste delen har nå en gyllen stjerne som representerer Saradomin og har en hette som er brettet ned. Dette gjør at det ligner en hettegenser når brukt på egen hånd. Monk's robes krever ikke noen Defence nivå for å bli brukt.

Dette elementet har blitt foreslått av noen spillere å bli brukt i stedet for å være helt ubevæpnet.

Monk's robes er også blant de beste elementene som gir en Prayer bonus til Free-to-play spillere, og en av de eneste Free-to-play klær som gir en Prayer bonus når det kommer til rustninger.

Tilfeldig wiki