FANDOM

Holy elixir detailitemet Holy Elixir kreves av spillere for å velsigne ett spirit shield, som gjør det til en blessed spirit shield. Det kan gjøres av en spiller med level 85 Prayer. Alternativt vil Brother Jered gjøre det for 1 million mynter. Det er ett sjelden drop fra Corporeal Beast fra Summer's End quest og en enda sjeldnere fra Tormented Wraith.

Etter at skjoldet er velsignet, kan et av sigilene kobles til et blessed spirit shield for å gjøre det til en forbedret versjon av spirit shield.

De fire sigils: Arcane, Divine, Elysian, og Spektral.

Trivia Rediger

Dette itemets navn kan referere til Elixir of Life, ett sagnomsust emne som de gamle filosofeene og alkymistene antok å eksistere, og som de søkte i det uendelige.

Prisen på Holy Elixir har steget mye siden spillmotoren oppgradertes til 5 RuneTek, som resulterte i fjerning av safespots på Tormented Wraith som gjør dem ekstremt vanskelig å drepe. (Med mindre man bruker Beskytt mot Melee, i så fall, er det ganske lett).

Hvis noen vil endre denne siden for bedre norsk så bare skriv, men vær grei å ikke gjør noe dumt.

Tilfeldig wiki