FANDOM

Constitution, tidligere kjent som Hitpoints, er en ikke-members skill som viser antall liv (lifepoints) du har. Lifepoints vises ved hjertet på Abilitybaren. Ulikt andre combat skills som Attack, Strength, og Defence som gir 10:4xp Så har Constitution en xp på 10:1xp. Så hvis du treffers 250 så får du 25xp i Constitution. Når dine life points rekker 0 dør du, og du blir teleportert til ditt gjennopplivspunkt (Lumbidge, Falador, Camelot eller Soul Wars lobbien). Dine lifepoints er din Constution level ganget med 100 i Evolution of Combat, og 10 i Legacy Mode. Constitution kan trenes via Magic, Ranged og Melee. Ulikt andre skills starter du med level 10 for ikke å dø med én gang du starter spillet. Slik alle andre skills går level'en kun til 99. Members kan kjøpe Constitution cape av oppnåelse for 99,000 coins av Surgeon General Tafani.

Når du ser en Blå "splat" over brukeren din, betyr dette at mostanderen bommet. Når du ser en rød "splat" over brukeren din, betyr dette at motstanderen traff. Når du ser en grønn "splat" over brukeren din, betyr dette at du har blitt poisoned. Dette vil si at du kommer til å miste et gitt antall life points over en viss tidsperiode, hvis ikke du har antipoison potion. Når du ser en gul "splat" over brukeren din, betyr dette at du har fått disease. Når du har disease mister du level (bare i en viss tid) i alle skills.

Trivia Rediger

  • Det oppsto en glitch da noen level 3 brukere fra RuneScape Classic kom til RuneScape 2 hadde de bare Constitution level 9.
  • Constution er også forkortet til con.

Skills
Free-skills Attack.gifStrength.gifDefence.gifRanged.gifPrayer.gifMagic.gifRunecrafting.gifHitpoints.gifCrafting.gifMining.gifSmithing.gifFishing.gifCooking.gifFiremaking.gifWoodcutting.gif

21px-Dungeoneering-icon.png

Member-skills Agility.gifHerblore.gifThieving.gifFletching.gifSlayer.gifFarming.gifConstruction.gifHunter.gifSummoning.gif

Divination-icon.png

Tilfeldig wiki