FANDOM

Dragon platebody detail

Dragon platebody er en ting, sluppet i forbindelse med questen: While Guthix Sleeps 26. November 2008. Den er regnet som en av de bedre rustningene i spillet og kan sammenlignes med Third Age platebody og Bandos Chestplate. Den har lavere stats enn Torags, Dharoks og Guthans platebody, men er til gjengjeld mye mer sjelden. Dragon platebody krever 60 Defence, som all dragonrustning krever. Er man lysten på å reparere sin egen Dragon platebody trenger man 92 Smithing, 1 million coins til Blast fusion hammer, samt 3 Dragonmetal deler:

Ved å fullføre While Guthix Sleeps får du en Ruined dragon armor del. De to andre delene kan man anskaffe ved å kjøpe fra andre spillere, eller drepe Tormented Demons. Etter While Guthix Sleeps kan man låse opp mithrildøren ved Mithril dragons ved å bruke en Dragonkin Key. Inne i dette rommet finner man 3 hengende drageskaller pluss en glasskule i midten og ved å bruke Fire Wave på drageskallene fyrer man opp glasskulen i midten. Når dette er gjort går man ned en etasje og opp den mystiske trappen til den mystiske smia som nå er full av lava. Det er her man kan bruke Blast fusion hammer som man kjøper av Foreman, ved Blast Furnace for 1,100,000 coins til å smi sammen de 3 delene til en Dragon platebody.

Tilfeldig wiki