FANDOM

Dragon battleaxe er den sterkeste battleaxe. Det kan bare brukes av member som har minst 60 Attack, og som har fullført Heroes "Quest". I lang tid hadde den høyeste strength bonus for alle en håndvåpen, men har blitt overgått av den nye Statius's warhammer og Vesta longsword. Det kan kjøpes i Heroes "Guild for 200k. Det er imidlertid oppmerksom på at spillerne kan kjøpe dette våpenet fra Grand Exchange eller en annen spiller som det er billigere å gjøre det.

drage battleaxe Sin spesielle angrep, Rampage, krever 100% spesielle angrepenergi, og øker spillerens Strength nivå med 20%, men synker angrep, defence, Magic, og varierte med 10%. Dette regnskapet for populariteten til dette våpenet, men selv om det ikke er så ofte brukt som andre dragevåpen, mange vil bruke spesielle angrep for å øke deres styrkenivå, bytte til en raskere våpen, og så drikke en dose av et gjenopprettingspunkt potion. Dette våpenet spesielle angrep har fått popularitet i Skadedyrkontroll minigame, som spiller spesielle angrepmåleren er refilled etter gjennomføringen av hver runde.