FANDOM

Du trenger: 1 bucket of water, 25 vanlige bones og 1 gp.

Du skal kunne bekjempe en demon i level 27.

Skills: ingen

Oppdrag: ingen

Start oppdraget i midten av Varrock i et lite telt. Snakk med Gypsy.(ved siden av varrock clothes shop) Nå skal du til Varrock slottet og prate med Sir Prysin om å kunne bekjempe demonen. Spør om du kan få Silverlight, men da sier han at han må ha 3 nøkler for å kunne få sverdet. Han sier at han ga den enne nøkkelen til Wizard Traiborn og Kaptein Rovin, men den siste mistet han i kloakken.

Nå til den første nøkkelen, gå opp i Varrock slottet til du finner Kaptein Rovin. Han vil ikke gi deg nøkkelen men da forteller du han hvordan Sir Prysin mistet nøkkelen, da vil han gi deg den første nøkkelen. Nå til den andre nøkkelen, gå til kjøkkene i Varrock slottet, men rett utenfor kjøkkene er det noen rør. Bruk bucket of water på røret og det vil stå en melding på skjermen. Da går du ut på høyre siden av slottet og ned i kloakken og gå litt til venstre og så rett frem helt til du ser en nøkkel på bakken. Ta den opp så har du 2 nøkler.

Nå skal du teleportere til lumby castle og gå til wizard tower. Nå gå til 2 etasje og prat med Wizard Traiborn. Han vil ha 25 bones får at han skal gi deg nøkkelen. gi han 25 bones så får du nøkkelen. nå gå tilbake til Sir Prysin og prat med han. Gi han nøkklene så for du silverlight.

Nå prat med Gypsy hun forteller deg noen magiske ord(skriv de ned på ark for å huske det). Nå gå til stone circle, sør for Varrock. Når du kommer inn i den så kommer det en liten flashback. Etter det så skal du bekjempe demonen og noen wizards. Når du har gjort det er det oppdrag fullført=)

Takk for at du brukte denne guiden=)

Tilfeldig wiki