Det Kroppslige Beast (aka Det Corp, Corp Beast, Det Beast, Og CB) Er for Tiden den sterkeste monster i RuneScape, og betraktes av skabb å. seg å være den vanskeligste skapningen å. drepe. Den Luft utgitt på 15 september 2008 med Summer's End Quest, Og fullføring av oppdraget ER nødvendig for å. bekjempe den. Da den Luft lansert, kunne spillerne stå under kroppslige dyret og Ikke rammes, i 15 oktober, 2008 oppdateringer Jagex endret dette, og GIR dyret no stomp angrep Som skader spillere under den. Dyret Helse meter eh tre ganger Så lang Som for spillere og Så lenge på AV Nesten alle andre NPCer.

Monsteret Har en maksimal melee truffet av 513 og maksimum Magic traff på 650. Den befinner SEG jeg et multicombat område, sa Det Kan Bli utkjempet i team. Det Har svært Høy forsvar og livet Punkt nivåer, Noe Som gjør Det ekstremt vanskelig en solo. For Det første Året Det Luft lansert, hadde Ingen spillere med suksess drept Beistet AV SEG SELV uten å. bryte en svikt (for eksempel 9 juni 2009 spillmotor oppdatering svikt Som gjorde på dyret fra retaliating). Imidlertid var en Vellykket solo gjorde 20. september 2009, av spilleren Woox16. [1]

Gravsteiner Kan Ikke oppnås innenfor området. Menn spillerne Har nøyaktig 2 Minutter en GA Tilbake til Grotten og plukke opp synd tapte elementer hvis de dør. Den raskeste Metoden ER Å ha Tilbake no død gyte på Soul Wars, langt no super Energi trylledrikk, teleportere til Clan Wars og kjører nord-vest. En grav Vil vises Som vanlig, menn for spillere Som dør ute i passasjen.

Innhold [Skjul] 1 Habitat 1.1 Hvordan komme SEG DIT 2 Beast angrep 3 Killing taktikk 3.1 Den effektive Metoden 3.2 Starter off 3.3 Strategien 3.4 Kampen 4 Ting Å bringe 4.1 Våpen 4.1.1 Dolke våpen 4.1.2 Ruby bolter (e) 4.1.3 Cannon 4.2 Armour 4.2.1 Rangers 4.2.2 Warriors 4.3 Varelager 4.4 Diverse 5 Draper 5.1 Unik Draper 5.2 Charms 5.3 Våpen, rustninger og ammunisjon 5.4 Essence og Runer 5.5 Eliksirer 5.6 Malm, barer, edelstener og smykker 5.7 Andre 6 Galleri 7 Referanser 8 Trivia   [Rediger] HabitatDyret ligger i Hulen nord for den ødelagte Garder i Villmarka i finalen rommet. Hvis spillere Ikke Har fullførtSummer's Endsøken, Vil de Ikke se dyret, Hulen Skal seg å være tom.

  Den legemlige dyret advarsel. [Rediger] Hvordan komme SEG DIT Det Dark Energy Core, Tilkalt av Det kroppslige BeastWorld 22 eh den uoffisielle kroppslige Beast utryddelse verden. Vanligvis, møtes etterslep på Clan Wars arena på Wilderness Volcano Eller Utenfor Grotten inngangen.

Den enkleste Maten Å komme til Grotten SEG ER Å Lope fra Clan Wars. Fra Clan Wars, Kan spillere Eller lag går Nord / Sør-vest Inntil de kommer til gården fra Spirit of Summer Soken. Spillerne Bør ga nordover fra Nord-Vest Hjørnet av hage for de kommer til den virkelige verden version av Hulen der de kjempet mot Spirit Beast under Summer's End. Enter, og deretter ga Gjennom til finalen rommet.

Den kroppslige Beast eh i finalen rommet, sa Det ER anbefalt å. stoppe Utenfor endelige rommet for å. omgruppere, sla på Automatisk gjengjelde, aktivere Bonner, Drikke Drikker, mat etc.

[Rediger] Beast angrepDyret angrep ER:

En semi-gjennomsiktig ball av energi Drevet på no Spiller, Som ER et magisk-baserte angrep. Dette Vil ta for ~ 550 liv poeng uten Bonn, og Vil renne en spillers Magic, Bonn Eller Summoning Nivå av en liten Mengde. Hvis angrepet Prøver Å renne en stat Som allerede ER på null, Vil angripe i stedet renne Liv poeng. En kraftigere spiky eksplosjon av energi, Som også ER magi-Basert. Dette Kan håndtere opptil 650 liv poeng, SELV Gjennom Beskytt mot Magic Bonn. Et angrep Som ser ut Som en flygende klo. Dette mal et Sted på Bakken, snarere Enn no Spiller. Hvis spillere flytter ut av veien for Den Lander, Vil den første Claw Ikke ta noen Skade. Nar dette land, imidlertid Vil Det smelle av brann mindre Claws. Disse angrepene Vil ta opp til 300 poeng livet individuelt, dette ER Noe redusert med Beskytt mot Magic. Dyret Har også en enkelt-mal melee angrep Som treff Inntil 510. Det Kan Bli blokkert fullstendig av Beskytt mot Melee, SELV om du Bruker denne bønnen gjør andre angrep farligere. Det Vil bare bruke dette angrepet nar mann Står ved siden av Malet spilleren. Dette trekket pleide å. Bli unngått ved Å stå under Beast til Det mál En annen Spiller, menn ER Ikke lenger effektivt på grunn av dyrets stomp angrep. Dyret Vil noen ganger tilkalle no Dark Energy Core. Det ER 75 NIVA, og Har 250 Liv poeng. SELV med den Låve Defence og Liv punkter, Kan Det seg å være vanskelig å. ta livet Som Det Kan nakne seg å være skadet en del av Tiden. Det Stranger Anlegg spesielle trekk og Emerald bolter (e) Vil bidra til Å fryse den i lang tid, og Det Vil forårsake Skade på 1 / 100 normal hastighet. The Dark Energy Core hopper rundt i rommet, sårer alle spillere Står innenfor en kvadrat av den for 60 til 120 punkter livet fort, omtrent hver halv sekund. Enhver Skade denne avtaler helbreder også Beast. Menn stadig unngår Core Vil Ikke hjelpe et lag, fordi en Core Ikke Kan angripes menns hiet Hoppe Etter en Spiller. Det beste for spillerne å. Gjøre eh bare for å. drepe den. De Bør Ikke bekymre SEG om dyrets helbredelse, og disse helbredet livet punktene Vil Bli fort tømt dersom spilleren Har et godt team. Dyret fikk en stomp angrep Som skader spillere Står under den. Dette angrepet Kan Ikke Bli blokkert av Beskytt mot Melee, Og avtaler opp til 510 poeng livet. Spillere Kan ga tom for sinus rekke stomping Slik på de Kan Ikke Bli angrepet, menn dette ER vanskelig å. Gjøre. Vengeance ER Ikke aktivert i dette angrepet. Hi angrep Vil Alltid Folge med til området Utenfor passasjen hvis allerede utskrevet, SELV nar spillerne forlater. Menn hvis dyret dreper gr Utenfor hovedområdet, Vil du Filmen no grav stein på døden.

[Rediger] Killing taktikk [rediger] Den effektive Metoden Effektiv etterslep bruke 6-8 spillere utstyrt med spyd og rustninger med Høy magi forsvar. Spillerne på Laget Bør også bære no varierte våpen, menn nakne Bruker diktsamlingen til å. forgifte Dark Energy Core. The Beast Skal seg å være drept Som den gyter Å maksimere dreper per gang og luring Bør unngås. I noen tilfeller, hvis no Spiller Prøver å. Banken Etter bare noen Filmen gyte dreper han "Eller Hun Vil Bli sparket fra Laget, sa spillerne Bør unngå å. bruke matten Som Breiflabb. Mens Beistet angriper no Spiller Som Spiller Bør bruke avleder melee og uro. Ellers spillere Bør bruke sjel Splitt Eller avlede magi og uro.

Ved Hjelp av overbelastning, uro, Kan Saradomin brygger, og super gjenoppretter en 6-8 Spiller team gjennomsnitt over 20 kills per gang.

SELV om dette ER en fin metode med et Stort team, med folk relativt gode lag på 4-8 Løkke dyret til hver side av inngangen. De lurer Står Så Utenfor, Mens resten av Laget omgir dyret Slik ved Det Ikke Kan bevege deg rundt. Hvis Det ER en ranger de STAR I dyrets no blindspot rundt Det siste Hjørnet fra inngangen. Angrepet De dyret til den Blir til DEM, SA DE STAR I safespot. Resten av Laget Bør bruke svart dragonhide og roret i neitiznot samt Ardougne kappe 3. Dette gjør DEM jeg står til å. ha gode magiske forsvar med minimum trykk hvis de dør. Kapp brukes til teleportere til Ardougne Klosteret for å. Lade Bønn Mellom dreper. Alle meleers Bør bruke Zamorakian spyd for dolke håndtering og Rangers Bør bruke Ruby bolter (e). beskytte Meleers melee Hele Tiden og sla på fromhet Eller uro, Rangers beskytte magi og Bruk Ørn øyet. Høy meleers Som Ønsker Å risikere ved hiet Kan bruke sjelen splitte nar dyret Ikke eh å. angripe DEM. Med dette oppsettet Kan du Gjøre maksimal Skade på dyret, sa vel Som tvang ham til Å SNU for Å angripe hver Spiller på samme mate Som nar drepe kongen Black Dragon effektivt. Hver Spiller mA bruke statistikk Oker potions og meleers Bør derfor til en magisk kort Bue med piler Rune utstyrt for Å håndtere den mørke Kjernen uten å. flytte.

[Rediger] Begynner offDet ER best Å ha no Noe større team (8-25) med en blanding av melee og varierte. Magic Anbefales Ikke fordi en Det ER ineffektiv, og spillere Kan ha sinus magiske tømt i löpet av Kampen. Den eneste magiske anbefalte ER hevn Staver Nar Laget Ditt eh satt Sammen Utenfor kroppslige Beast's Lair, titte vertshuset for Å se om noen lag ER allerede der. Hvis du Bruker LootShare, Sjekk nå for å. sikre på alle Har slått den på, og innstillingene ER hvordan du Vil ha DEM. Hvis du Bruker Lunar Spells, Cast Vengeance. Heal Andre Kan seg å være Nyttig. Drikk noen drikker, Beskytt mot Magic hjelper mye mot Det magiske sprut angrepet. Boye av Magic fungerer Bedre, imidlertid. Den fremdeles Kan treffe 650-tallet, menn Det ER sjelden. Merk: Det ER best på du Ikke ta med Summoning Familiars skyldes på dyret Kan sluke synd sjel for FA-Mer helse.

[Rediger] StrategienStrategien på de fleste lagene Bruker Kalles vesten metode. Spillerne samles Utenfor inngangen til hiet, der dyret Ikke Kan angripe DEM. Bruke Beskytt mot Magic Eller avlede Magic, no Spiller kommer vertshuset og lokker dyret i nærheten av inngangen, og alle spillerne Så ga Inn og angrep. Spilleren Som lurte Beast raskt kommer ut av Hulen, ta Den legemlige Beast.med SEG oppmerksomheten til Beast. Nar Det kroppslige Beast Har synd oppmerksomhet på spilleren Utenfor inngangen, Vil Laget går ut nar de langt målrettet, for en unngå butikken skader. [Rediger] KampenNår Du er inne, spredt ut. The Claw angrep ville Finne et område rundt der den lander, spre Så SEG Vil Gjøre dette angrepet rammet færre folk. Krigere Skal danne en ring rundt dyret, Mens Rangers Eller Mages Bør scatter, bor ganske nær inngangen. Nøkkelen til overlevelse eh å vite på dyret Har målrettet deg, og kjøre ut av Hulen for Den Kan håndtere skadene. Menn hvis Hele Laget går ut av Grotten, Vil dyret Leges Helt-uansett Hvor mye Skade hiet Har allerede tatt. Dersom massing Bør Rangers Klem nordveggen, Som dyret Vil sjelden angripe DEM der. Jeg forbindelse med Boye Magic, den gamle forbannelsen Uro Ville Bli svært Nyttig. [Rediger] Ting Å bringe [rediger] Våpen Anbefalt våpen ER:

[Rediger] Dolke våpenZamorakian spyd ** Dragon hellebard Dragon Langsverd * Dragon spyd ** Guthan's warspear Verac's Flail Vesta's Langsverd * Vesta's spyd Leaf-blader sverd * Staben av lys * Kaotisk Langsverd * Merk: * = Kan brukes med et Skjold-spor, for eksempel en Rune forsvarer, Ytterligere Oker statistikken.

Merk: ** = Har no Fantastisk spesiell angrep, Noe Som Kan seg å være Nyttig nar dreper den mørke Kjernen.

Pros: Ingen risiko for Å miste ammunisjon hvis du dør, svært effektiv. Personale of Light Har et spesielt angrep Som Kan kutte melee Skade jeg til. Cons: Risikoen for en gjør ER Høyere. Den Claw angrepet ER mer sannsynlig å. Skade spillere Som Bruker melee, tid Som de ER nærmere dyret og Så Har mindre til å. unngå den første, og Så delte angrep. [Rediger] Ruby bolter (e) fordi en Det kroppslige Beast Har 20000 Livet poeng, i teorien Ruby bolter (e) ville seg å være i stand til å. treffe no 4000. Imidlertid Kan Det kroppslige Beast Kun mottar 1000 liv poeng maksimalt ut av den spesielle.

Pros: Evne til Å angripe fra Avstand, treff til 1000. Cons: Risikoen for en tape mye mer penger (for boltene) på døden, dyret og ofte angriper deg nar de spesielle av Bolten skjer. [Rediger] CannonDen kroppslige Beistet ER EN AV Filmen sjefer på Dwarf Multicannon Kan brukes mot. Lagene Skal ha 2-3 kanoner, om mulig, å minimere sjansen for død.

Pros: Lett Tar SEG AV Å drepe Dark Energy Core nar Det vises, Som kraftig forbedrer no lagets sjanser til å. lykkes. Det Vil Ikke seg å være Tapt på døden hvis den ER satt opp. Cons: Cannon eh Noe unøyaktig mot dyret SELV og også mA stadig Inn på nytt, i Tillegg til Kanonen Kan forfalle hvis eieren Ikke betaler oppmerksomhet. [Rediger] ArmourSiden muligheten for døden ER Høy, eh Det beste å. ta nakne Det du trenger for å. kjempe, og litt mer. Det ER gode Råd Å ta med Kun støtende elementer, sa Som Dyret angrep eh Høy på Bruk av pansring Nesten gjør Ingen forskjell. Den eneste panserplater Som merkbart påvirker Hvor mye Skade du mottar eh Elysian og guddommelig ånd skjoldene, Ettersom de ER de eneste Skjold i spillet Som faktisk reduserer skader, snarere Enn hindre Det.

[Rediger] RangersRangers eh Rådet Å ta med:

Anbefalt Rangert Nivå: 75 +

Våpen: Rune armbrøst, Crystal Bue Shield (hvis du Bruker en armbrøst): Elysian og Skjold, Divine spirit Skjold, Unholy bok, Book av Balanse Hodeplagg: Armadyl ro, Velsignet dragonhide skaut, Archer ro, Helm av Neitiznot Neckwear: Amuletten fra Oppstiller, Amulet of Fury, Amuletten fra herlighet, Spill halskjede, Salve amulett (e) Kapp: Ava's akkumulator, Ava's attraktor, Fire kappe, Skillcape, Liturgiske klær kappen, Ardougne kappen 3, Soul kriger kappe Ammunisjon: Ruby bolter (e), Emerald bolter (e) Kropp: Armadyl chestplate, Karil's leathertop Eller Svart d'skjule Kroppen Legwear: Armadyl plateskirt, Karil's leatherskirt Eller Svart d'Skjul chaps Fottøy: Ranger støvler, Slangeskinn støvler Ring: Bueskyttere 'ring, ring av livet, Ring av rekyl, Ring of rikdom [Rediger] WarriorsKrigere eh Rådet Å ta med:

Våpen: Vesta's spyd, Zamorakian spyd, Dragon hellebard, Leaf-blader sverd, Guthan's warspear, Verac's Flail, Vesta's Langsverd, spyd Dragon (p + +), Dragon Langsverd. Alternativ våpen: Dragon Dolk (p + +), Statius's warhammer, Darklight. Shield (hvis du Bruker no 1h våpen): Dragonfire Skjold, Rune forsvarer, Divine Eller Elysian og Skjold, Dragon sq Skjold, Rune kiteshield, Rune berserk Skjold Hodeplagg: Verac's Hjelm, Helm av neitiznot, Warrior ro, Proselyte sallet, Initiere sallet, Dragon Fullt ro Neckwear: Amulet of Fury, En Salve Amulet Kan fungere, menn dette kravet ER ubekreftet, Amuletten fra Strength. Kapp: Fire kappe, Dyktighet Cape, Obsidian kappe, Kapp Det legender, Ardougne kappe 3, Soul Wars Cape Kropp: Verac's Brassard, Fighter torso, Proselyte hauberk, Svart d'skjule Kroppen, Bandos chestplate, Initiere hauberk Legwear: Verac's plateskirt, Bandos tassets, Proselyte cuisse / Proselyte tasset, Svart d'Skjul chaps, Initiere cuisse Fottøy: Bandos støvler, Dragon støvler, Klatring støvler, Rune støvler, Infinity støvler Eller Jester støvler for magi forsvar Hanske: Beste Oppskrift på katastrofe Hansker du Har, noen Familie Crest Pulsvanter, Regen armbånd Ring: Ring av livet, Ring for rekyl, Berserker ring, Warrior Ring, Ring of rikdom Guthan's og Verac eh satt Kan brukes til de oppgitte EFFEKT. Det Dragon og Zamorakian spyd'S spesielle angrep, "Shove" Kan brukes til å. håndtere de Dark Energy Core, SELV om den Ikke Vil fungere på den legemlige Beast. Statius's warhammer spesielle angrep Kan brukes ved starten av kampen for Å redusere dyrets Forsvaret med 30%, Noe Som gjør angrep gjort til dyret betydelig mer effektivt. [Rediger] VarelagerResten av varelager Kan fylles med:

Mat: Shark, Saradomin brygger, Manta Rays, tunfisk Poteter. Vær oppmerksom på ved dyret Kan drepe no Spiller svært raskt (noen ganger i en hit), Slik kl Maten Kan Ikke Alltid stjal på under Kampen. Eliksirer: Super gjenopprette potions / Bonn drikker, Super Sett for krigere, Oppstiller drikker for Rangers Dwarf Multi-Cannon (mer ER Bedre) Ett click Teleport: Ectophial, Teleport krystall, Teleport tabletter, Osv Et Spill halskjede for å. teleportere Wilderness vulkanen. [Rediger] DiverseDet Vengeance spell avtaler lagre mengder skader og Vil Ikke ga glipp av, menn Det ER vanskelig Å kontrollere på spell eh Aktiv for Hele teamet. Bruk Vengeance Andre hvis no Spiller Ikke Har 94 Magi, Menn Sorg for på du Har Vengeance aktivert. Vær forsiktig og Holde SEG borte fra dyret om å. bringe Summoning Familiars, Som Dyret Vil sluke DEM Etter en angitt tidsperiode. Advarsel: Alltid bekrefte Elementer Holdt på døden for du går inn. Det ER svært sannsynlig på du Vil gjøre, uansett omstendigheter. Bruk av Rask-Bonner for Boye av Magic og Beskytt element Anbefales. Etter Å ha mottatt et element fra LootShare, Kontroller elementene Holdt på Death. FA-no Mystic Robe stykke, Dragon Langsverd Eller andre gjenstander Kan derfor til de Som Skal oppbevares over Noe Annet du kanskje Vil beholde. Viktig: Det ER highy anbefalt å. ha et lager av minst Ett spill kjede, fordi en nar du dør Kan du ga Tilbake å. ta din elementene raskt. En Ring of Life Eller Phoenix halskjede Kan brukes til å. forhindre døden. Imidlertid Vil dette bare hjelpe noen ganger Som Beast Kan Lett rammet mer Enn 10% / 20% av spillerens Liv poeng. Det Anbefales også på du Har et halsbånd Eller amulett for Å erstatte (Hvis du brukte en Phoenix kjede). Hvis mann Står Rett under dyret, Det Gjengjeldelse Bønn Vil Ikke aktivere. [Rediger] Draper [rediger] Unik Draper Spirit Skjold (Også falt med Plaget Wraith og Spøkelsesaktige krigere) (1 / 50 drop rate) HELLIGE Elixir (Også falt med Plaget Wraith) (1 / 150 drop rate) Spectral Sigil (1 / 1125) Arcane Sigil (1 / 1500) Divine Sigil (1 / 2250) Elysian Sigil (1 / 4500) Innsamlede logger jeg 20k + kroppslige Beast dreper favorisere denne prisen [2] [3] Det ER interessant å. Merke SEG kl HELLIGE elixirs eh 3 ganger sjeldnere Enn og Skjold og sigils eh 5 ganger sjeldnere Enn Hellig elixirs.

[Rediger] Charms Charm slipp prosenter Ingen Charm 22%  5 til 9%  8 til 14%  12 til 19%  40 til 49%  

Representerer 90% konfidensintervall rekkevidde, Basert på et utvalg på 300 dreper. 13 charms, utelates gangen. Vennligst Legg til loggen (fødte hvis femti Eller Flere skapninger drept)

[Rediger] Våpen, rustninger og ammunisjonMystic air staff Mystic Brann staff Mystic jorden ansatte Mystic vann ansatte 750 Adamant piler 250 Rune bolter 175 Onyx bolter (e) 2000 Kanonkuler Mystic kappe Toppen (Blå / hvit) Mystic kappe bunnen (Blå / hvit) 5 Rune spyd (Rare) Dragon Spear (Ekstremt sjelden)

[Rediger] Essence og runer2500 Pure Essence (Noterte) 250 Law Runer 500 KOSMISK Runer 300 Døden Runer 250 Soul Runer [Rediger] Potions40 Super Sterke anti-giften trylledrikk (4 dose; bemerket) [Rediger] Malm, barer, edelstener og smykker125 Adamant MALM (Noterte) 20 Runite MALM (Noterte) 35 Adamantite barer (Noterte) Regen armbånd 2 Uncut Perler [Rediger] Andre20000 til 65000 mynter 100 Teak planker (Noterte) 150 Mahogny logger (Noterte) 100 Grønn dragonhides (Noterte) 24 Vannmelon fro 10 Ranarr fro 120 Hvit Bær (Noterte) 30 Tunfisk potet (Unnoted) 70 Rå Hai (Noterte) 120 Desert Geit horn (Noterte) Natur Talisman 75 Magic logger (Noterte) Shield Venstre halvdel [Rediger] Galleri Kroppslige Beast på en RuneScape Duel Card En Spiller ER mal for Det kroppslige Beast En Spiller soloing Det kroppslige Beast under 9 juni 2009 spillmotor oppdatering svikt Som stoppet Monstre fra A angripe spillere SELV om angrepet. Legg til et bilde i dette Galleriet [Rediger] Referanser ^ Den første legemlige Beast solo. ^ RAWR Divine. NO VESTA CC FOR FFA CORP Beast. 8 januar 2010. RuneScape Forum. Hentet 14 februar 2010. ^ B Doom B. Kroppslige Beast Logg. 27 november 2009. RuneScape Forum. Hentet 14 februar 2010. [Rediger] TriviaI löpet av 9 juni 2009 spillmotor oppdatering sviktKunne spillerne reiser Det kroppslige Beast fordi en diktsamlingen Ikke ville gjengjelde på noen kompis. De eneste brukerne forbød var de Som avslørte deres navn jeg postet videoer. Nar du kommer Inn i Hulen på kroppslige Beast, Wilderness nivået Vil ga til 107 på en delt andre. Den kroppslige Beast eh kjennetegnet på RuneScape tilhengeren nar du besøker nettstedet for første gang, under overskriften "Slay den mektigste av fiender." Det kroppslige Beast, sa Langt, har den nye mest liv poeng blant alle NPCer i RuneScape. Også den gjengen Luft lansert, var den eneste skapningen Det Å ha en Ekstra lang LP bar. SELV om Divine Sigil eh Verdt mye mer Enn Det Elysian Sigil, Har den Guddommelige Sigil no mye Høyere drop rate Enn Elysian Sigil. Kroppslige betyr materiale, konkrete, fysiske. Det ER antonym av «eterisk», Som betyr åndelig i form. Derfor nar Anden Dyret var drept i åndeverdenen, og Anden og normal (Eller eteriske og kroppslige) verdener ER antonymous, var Det kroppslige Beast født i den legemlige Riket. Den kroppslige Beistet eh immun mot dragonfire støt fra Dragonfire Skjold og resulterende forsøk Vil treffe 0 Liv poeng. Den kroppslige Beast Har Ikke max Treffer eh Det høyeste nivået monsteret i spillet, eh TZ-Tok-Jad stand til å. treffe mye Høyere og med utgivelsen av søken Nomad's Requiem, Nomad Har et angrep med en maks hit Basert på Grunnloven Nivå. Menn Det den mangler i Høy treff, gjør den opp for med svært Høy forsvar og Liv poeng. Samtidig ER den sterkeste monster, eh Det Ikke Det vanskeligste å. sla, Som Det Kan Bli stablet av skabb Høye rettet spillere på en gang, menn Det ER den vanskeligste monster å. reiser kjent Enna Som Det tar mye konsentrasjon og en meget Høy Nivå. Den kroppslige Beistet ER EN AV å Monstre Som Faller Hele Crystal nøkkel (Ikke bare halvparten av diktsamlingen), den andre ER Kree'arra. Hentet fra «http://runescape.wikia.com/wiki/Corporeal_Beast»

Rundt om i Wikias nettverk

Tilfeldig wiki