FANDOM

Runescape controls emotes skillcape agility

En spiller som viser skill cape emoten.

Skill cape Rediger

Skill cape (Ferdighetskappe), er en kappe som symboliserer at du har oppnådd det høyeste nivå i en skill. Nivå 99 i noen av de skillsene, eller fullføring av alle questene for en quest point cape. Hver kappe bare kan kjøpes av spillere som har oppnådd en skill i nivå 99 eller alle questene. Skill capes koster 99000 gp, og kan kjøpes fra en bestemt NPC master, som kan bli sett kledd i kappe. Capes også leveres med matchende hoods, selv om hoods ikke gi noen som helst bonuser. Som de ikke kan omsettes, er den eneste måten å få tak i en av disse er ved å nå de faglige nivå eller fullføre oppdrag kreves.

Skill cape emote Rediger

Hver kappe leveres med en spesiell Emotion unik for hver kappe, og den kan bare utføres mens kappen er påkledd. Emoten er ment å "representere" de ferdighetene man har oppnådd etter å ha "maxet" ut en skill. Når kappen er påkledd, kan du velge operate valget på kappen får å "booste" skillen til nivå 100 et øyeblikk.

Trimming Rediger

Skill cape'ene finnes i normal og trimmet form. Hvis en spiller bare har en level 99 ferdighet, vil kappen være utrimmet. Trimmede capes gir 4+ i prayer bonus i tilleg til normale skill cape bonuser, men annet enn utseende er dette den eneste endringen. Får å få kappen din trimmet, må du oppnå nivå 99 i to skills. Quest kappen kan ikke trimmes.

Skill cape'er Rediger

Skillcape Sted Selger
AgilityAgility capeAgility arenaCapn' Izzy No-Beard
AttackAttack capeWarriors' GuildAjjat
ConstructionConstruction capeVarrock, Falador, Seers' Village, ArdougneEstate agent
CookingCooking capeCooking guildHead Chef
CraftingCrafting capeCrafting guildMaster Crafter
DefenceDefence capeLumbridgeMelee combat tutor
FarmingFarming capeDraynor VillageMartin the Master Gardener
FiremakingFiremaking capeSeers' VillageIgnatius Vulcan
FishingFishing capeFishing GuildMaster fisher
FletchingFletching capeCatherbyHickton
HerbloreHerblore capeTaverleyKaqemeex
HitpointsHitpoints capeDuel ArenaSurgeon General Tafani
HunterHunter capeFeldip HillsHunting expert
MagicMagic capeWizards' GuildRobe Store Owner
MiningMining capeMining GuildDwarf
PrayerPrayer capeMonasteryBrother Jered
RangedRanging capeRanging guildArmour Salesman
RunecraftingRunecrafting capeVarrockAubury
SlayerSlayer capeShilo VillageDuradel/Lapalok
SmithingSmithing capeMudskipper PointThurgo
StrengthStrength capeWarriors' GuildSloane/Yadech Strongarm
SummoningSummoning capeTaverleyPikkupstix
ThievingThieving capeRogue's DenMartin Thwait
WoodcuttingWoodcutting capeFaladorWilfred
QuesticonQuest point capeDraynor VillageWise Old Man

Hvor mange Skill cape'er er det i spillet Rediger

24.01.2009 var det 519 spillere som hadde level 99 i alle skillene. Tilsammen var det 846,134 skilcaper som var kjøpt (eller kunne vært kjøpt)

Her er en liste over Skill capene rangert etter hvilken flest spillere har:

Rangering Skill Antallet Litt om det skillet
1 Strength 119737 Strength er populær blant blant de som pleier å ha lav Defence og svært høy styrke. Veldig billig og lett å trene.
2 Cooking 100819 Cooking er en av de raskeste og enkleste å oppnå 99 i. Det krever liten oppmerksomhet.
3 Fletching 88605 Fletching er en av de raskeste og enkleste å oppnå 99 i. Det krever ikke mye oppmerksomhet og er ganske billig. Det kan gi penger på høyere nivåer avhengig av hvilken metode som brukes.
4 Attack 85440
5 Hitpoints 76730 99 Hitpoints kommer passivt med andre høyt bekjempe ferdigheter. De fleste spillere vil få 99 i en annen kamp ferdigheter før de oppnår 99 Hitpoints, noe som gjør utrimmet Hitpointscape sjelden.
6 Defence 62573
7 Woodcutting 57249 Woodcutting er en enkel å oppnå 99 i. Det kan gjøres raskt uten fortjeneste eller langsomt med en ganske stor sum penger. Liten oppmerksomhet kreves.
8 Ranging 52929 Ranging er en veldig nyttig ferdighet. Det er en av de raskeste å oppnå 99 i og er populær i både PvP og pvm.
9 Magic 46171 Magic er muligens det vanskeligste kamp ferdigheten å mestre. Det er ikke spesielt hardt, men det krever mye oppmerksomhet og kan være svært kostbart.
10 Firemaking 36621 Firemaking er en av de raskeste å oppnå 99 i. Etter Bonfire oppdateringen er firemaking veldig "AFK" og er ganske billig.
11 Fishing 25121 Selv om Fishing er ikke spesielt raskt, kreves det lite oppmerksomhet, og det er lønnsomt.
12 Prayer 14384

Prayer er en av de raskest å oppnå 99 i. Men det er 'ekstremt' kostbart.

13 Hunter 13524 Hunter er en kjedelig ferdighet å oppnå 99 i. Selv om det kan virke tregt i begynnelsen, så blir det raskere på et høyere nivå. Stadig oppmerksomhet kreves, det er en populær ferdighet for pengene.
14 Thieving 12241 Thieving er en av de raskeste å oppnå 99 i, avhengig av metoden. Men, det krever konstant oppmerksomhet.
15 Crafting 8554 Crafting er en ganske rask ferdighet å oppnå 99 i. Det krever svært lite oppmerksomhet, men kan være kostbart, men et par metoder, som lin trening, gjøre det lønnsomt.
16 Slayer 7321 Slayer er flatet sammen med en eller annen kamp ferdighet. Men spillere vil nesten alltid oppnå 99 i alle andre kamper ferdigheter før de nådde 99 Slayer.
17 Smithing 6432 Smithing kan være en rask ferdighet å oppnå 99 i. Det krever litt oppmerksomhet, og er generelt dyrt, avhengig av hvilken metode som brukes.
18 Farming 6188 Farming er en ganske lett ferdighet å oppnå 99 i. Det kan trenes passivt med planter som kan gro uten tilsyn over lengre tid, men avhengig av hvordan du trener den, vil du enten vinne eller tape mye penger.
19 Mining 5072 Mining er en kjedelig å oppnå 99 i. Selv om det ikke er særlig rask og konstant oppmerksomhet er påkrevd, er det lønnsomt hvis orene blir satt i banken, som ikke er å anbefale hvis du vil fort opp i level.
20 Agility 4884 Agility går i sakte-medium tempo. Stadig oppmerksomhet kreves.
21 Summoning 4426 Summoning er en av de raskeste å oppnå 99 i når alle sjarmen er samlet, noe som er ekstremt tidkrevende og kostbart.
22 Construction 4050 Construction er en av de raskeste ferdigheter til å mestre. Men, det krever konstant oppmerksomhet og alle effektive måter å trene er veldig dyre.
23 Herblore 3936 Herblore er en ganske rask ferdighet å oppnå 99 i. Det krever ikke mye oppmerksomhet, men kan være svært kostbare.
24 Runecrafting 3127 Runecrafting er en kjedelig ferdighet å oppnå 99 i. Selv om det lang tid, og det krever konstant oppmerksomhet, er det for tiden en av de beste ferdigheter for pengene når et høyt nivå er oppnådd.

ReferencesRediger

  • RuneScape Hiscores [1]